اولین محصول موفق به دریافت تأییدیه الگوریتم هوش مصنوعی “UL”

فراایران- ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که فناوری هوش مصنوعی(AI) به کار رفته در ماشین­های لباسشویی قابل ارتقاء این شرکت، تأییدیه هوش مصنوعی UL را از سازمان پیشرو در علوم ایمنی دریافت کرده است.* برای اولین بار در  صنعت لوازم خانگی، این تأییدیه بر قابلیت‌های پیشرفته‌ی الگوریتم هوش مصنوعی ال‌جی مبتنی بر فناوری یادگیری عمیق LG AI DD)) تأکید دارد که با تشخیص انواع پارچه‌ها می‌تواند بهترین و‌ مناسب‌ترین چرخه و تنظیمات را برای هر بار شست‌وشو یا خشک کردن انتخاب کند.

فناوری ‏AI DD ال‌جی اولین راه‌کار هوش مصنوعی استفاده شده در ماشین لباس‌شویی است که مورد تأیید UL قرار گرفته است. فناوری پیشرفته این شرکت تحت یک ارزیابی جامع بر اساس معیارهای UL موفق به کسب این تأییدیه شده است که از جمله‌ی این معیارها می‌توان به مناسب بودن داده‌های «یادگیری» استفاده شده توسط  ال‌جی و عملکرد الگوریتم آن در موقعیت‌های واقعی اشاره کرد.

ماشین‌های لباسشویی مجهز به تکنولوژی AI DD LG نه تنها راحتی بیشتری برای مصرف‌کننده به دنبال دارند، بلکه مراقب بافت پارچه لباس نیز هستند. این فناوری که از یادگیری عمیق استفاده می‌کند به رایانه‌ها اجازه می‌دهد تا خودشان فکر کنند و یاد بگیرند، تا به طور خودکار الگوی شست‌وشوی بهینه را برای هر نوع پارچه تعیین کنند. لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌های هوشمند ال‌جی با تشخیص وزن و نرمی لباس‌ها در هر دور از چرخه‌ی شست‌وشو، نتایج عالی را ارائه می‌دهند؛ به طوری که علاوه بر تمیز کردن کامل لباس‌ها و ملحفه‌ها باعث کاهش آسیب به پارچه‌ها نیز می‌شوند.

فناوری متمایز هوش مصنوعی ال‌جی توسط سازمان‌های مختلف دیگری از جمله آزمایشگاه تست کره (تاییدیه ایمنی هوش مصنوعی) و انجمن استانداردهای کره (گواهینامه +AI) نیز به رسمیت شناخته شده است.

امسال، ال‌جی با معرفی مفهوم لوازم خانگی قابل ارتقاء خود، نوآوری در ساخت لوازم خانگی را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. لوازم خانگی قابل ارتقاء ال‌جی با افزایش آسایش و راحتی کاربران، می‌توانند ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از طریق برنامه‌ی LG ThinQ ارائه کنند.

 

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفته: « ایستادن در جایگاه اولین برند صنعت لوازم خانگی که فناوری پیشرفته هوش مصنوعی آن توسط UL تأیید شده است، گواهی بر پیشگام بودن ما در بازار جهانی لوازم خانگی است. ال‌جی با استفاده از لوازم خانگی نوآورانه که از جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد بهره می‌برند، باعث شده تا تجربه‌ی کاربران چندین مرحله ارتقا یابد و زندگی روزمره برای آن­ها آسان‌تر شود.»

 

* محصولات تایید شده در حال حاضر فقط در منطقه کره در دسترس هستند.