بررسی تبلت MediaPad T3 7 هواوی

فراایران- هواوی شرکت چینی است که این روزها در بازار موبایل و تبلت حرفی برای گفتن دارد و توانسته در بین مردم جهان و به خصوص ایرانیان جایی برای خود باز کند.

تبلت جدید این شرکت با نامMediaPad T3 7 به تازگی وارد بازار شده است که توسط شرکت سازگار ارقام (http://www.sazgar.com) که این تبلت را با گارانتی وارد بازار کرده است برای بررسی در اختیار ما قرار داده شد.

مشخصات MediaPad T3 7

در واقع مشخصات MediaPad T3 7شما را غافلگیر نمی‌کند و با دیوایس‌های های‌تک فاصله زیادی دارد. اما باید گفت که تبلت جدید هواوی، دیوایس خوش دست و ظریفی است که در رنگ‌های خاکستری و طلایی ارایه می‌شود. صفحه نمایش آن همانطور که از نامش پیداست ۷ اینچ است و با رزولشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و در ابعاد ۱۷۹ در ۱۰۳.۷ در ۸.۶ میلی متر ساخته شده است. وزن آن ۲۵۰ گرم است که در مقایسه با سایر تبلت‌های این نوع وزن و سبکی مناسبی دارد. MediaPad T3 7 با چیپ‌ست MediaTek MT8127 ، سی پی یو چهار هسته‌ای  ۱.۳ GHz Cortex-A7 قدرتمند شده است.

این دیوایس هم مانند سایر دیوایس‌های ساخت هواوی از سیستم عامل اندروید (مارشمالو) برخوردار است. MediaPad T3 7 با رم ۱ یا ۲ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که البته می‌توانید با استفاده از کارت میکرو اس دی فضای آن را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا ببخشید. همچنین باید گفت که این تبلت قابلیت نصب سیم کارت هم دارد بطوریکه در سمت چپ بالای آن جایی برای تعبیه سیم کارت و میکرو اس دی در نظر گرفته شده است.

هوای این تبلت خود را با دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل و دوربین جلو مخصوص سلفی بگیران با سنسور ۲ مگاپیکسل مجهز کرده و سایر ویژگی‌های آن هم مانند باتری ۳۱۰۰mAh و بدنه آلومینیومی از دیگر مشخصات این تبلت هست.

چگونه است؟

به نظرم کسانیکه به دنبال کارایی خاصی از تبلت نیستند و تنها می‌خواهند بوسیله آن به وبگردی بپردازند و پیام‌های خود را چک کنند و البته خیلی هم به دنبال عکاسی با دوربین کیفیت بالا نیستند، این تبلت برای آنها مناسب است. به ویژه شاید برای مادر پدرانی که تنها دیوایسی می‌خواهند که بوسیله آن کارهای روزمره خور را انجام داده یا با فرزندان راه دور خود صحبت کنند و البته به دنبال عکاسی با دیوایس خود نیستند، به خصوص به دلیل اینکه کار کردن با این تبلت مثل سایر دستگاه‌های اندرویدی آسان است، مناسب باشد.

قیمت و گارانتی MediaPad T3 7

تبلت MediaPad T3 7 هواوی با شارژر و دفترچه کاتالوگی در بسته‌بندی آبی رنگ عرضه می‌شود و قیمت ورژن ۱۶ گیگابایتی آن ۳۵۹ هزار تومان است که با گارانتی یک ساله شرکت هواوی در بازار ایران موجود است و می‌توانید به صورت آنلاین یا از فروشگاه‌ها تهیه کنید.