رونمایی از نسل جدید فامیلی‌هاب سامسونگ در CES 2019

فراایران- شرکت سامسونگ نسل جدیدی از یخچالهای فامیلی‌هاب خود را در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد. این سری از محصولات سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به اعضای خانواده امکان میدهد آنچه را دوست دارند با هم به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که افراد خانه دار امروزه به دنبال استفاده از فناوریهای مدرن برای زندگی بر اساس علایق خودشان و ابراز این علایق هستند، مسلما هیچ اتفاقی بهتر از داشتن یک آشپزخانه کاملا متصل برای آنها نباشد. حالا نسل جدید یخچالهای فامیلی‌‌هاب تمام امکانات زندگی متصل را که همه به استفاده از آنها عادت داریم،

براحتی در اختیار شما قرار داده و در نتیجه میتوانید تنها روی مسایل مهم تمرکز کنید. مدلهای ۲۰۱۹ یخچالهای فامیلیهاب مجهز به یک نمایشگر به نام فامیلیبورد هستند که تمامی اعضای خانواده میتوانند با استفاده از آن موضوعات مورد علاقه خود را با اعضای دیگر خانواده به اشتراک بگذارند.

جان هارینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ در آمریکا میگوید «وقتی سه سال پیش سری فامیلیهاب را معرفی کردیم، بسیار متکی بر استفاده از اپلیکیشنهای خاص برای مدیریت غذا، ارتباط اعضای خانواده و سرگرمی بود. اما امروز نسل جدیدی را معرفی میکنیم که قابلیتهای بیکسبی و هوش مصنوعی را هم در خود جای داده است. سطح جدید هوشمندی و اتصال با بیکسبی، همه کارهای شما را سادهتر خواهد کرد. ترکیب فامیلیهاب و فامیلیبورد یعنی یک زندگی راحت و متصل».

هوش

اضافه شدن بیکسبی امکان استفاده هوشمند و کاملا شخصی از یخچالهای فامیلی‌هاب را حتی بدون استفاده از دست فراهم کرده است. وقتی مشغول آماده کردن صبحانه برای بچهها هستید، بیکسبی خلاصه مسایل روز مانند شرایط آب و هوایی و اخبار را برایتان میخواند که البته همه آنها به شکل تصویری روی صفحه هم نمایش داده می‌شود. فناوری تشخیص صوت بیکسبی، میتواند صدای تک تک اعضای خانواده را تشخیص دهد و به این ترتیب هر کدام از اعضا میتوانند اطلاعات خود را حسب نیازشان شخصی سازی کنند. بیکسبی امروز هوشمندتر از همیشه شده و میتوانید حتی با زبان محاوره با آن صحبت کرده و به آن دستور دهید تا برایتان بلیط هواپیما بخرد یا تاکسی آنلاین بگیرد و شاید هم دمای فر را برایتان تنظیم کند.

با ترکیب SmartThings و قابلیتهای فامیلیهاب، شما میتوانید صدها وسیله هوشمند خانگی که توسط سامسونگ یا شرکتهای دیگر ساخته شدهاند را هم مستقیما از روی فامیلیهاب و با استفاده از دستورات صوتی بیکسبی کنترل کنید.

ارتباط خانوادگی

صفحه نمایش جدید فامیلی‌بورد به شکل یک صفحه اعلان خانوادگی عمل میکند که اعضا می‌توانند عکسها، یادداشتها و حتی شوخی های خود را روی آن با دیگران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب اعضای خانه یک صفحه نمایش اختصاصی، صرفا برای اشتراکگذاری عکسها، پیامها و خاطرات خودشان روی یخچال در اختیار خواهند داشت و حتی میتوانند عکسها را با افکتهای متفاوتی تغییر داده و یا رنگ پس زمینه را متناسب با دکور آشپزخانه تغییر دهند. همه این موارد باعث میشود اعضای خانواده به هم نزدیکتر شده و ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

این نمایشگر دارای حالت اسکرین سیور است که میتواند نمایشی از عکسهای خاطرهانگیز خانوادگی و یا اطلاعات مهمی مثل شرایط آب و هوایی یا حتی آثار هنری باشد. حتی این حالت را هم میتوانید با دکور آشپزخانهتان هماهنگ کنید.

غذایی سالم‌تر

مدیریت غذا از همان ابتدا یکی از قابلیتهای اصلی فامیلی‌هاب بود که به خانواده امکان میداد با استفاده از View Inside از روی گوشی همراه خود محتویات داخل یخچال را مشاهده کرده و لیست خریدشان را تنظیم کنند. قابلیت Meal Planner فامیلی‌هاب هم به شما کمک میکند غذایی بهتر و سالمتر تهیه کرده و بر اساس مواد موجود در یخچال، نیاز بدنتان و علایق غذایی، یک گزینه برای هر وعده غذا پیدا کنید.

سری ۲۰۱۹ یخچالهای فامیلی‌هاب سامسونگ شامل مدلهای متنوعتری شده است تا هر کاربر بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند.

فامیلی‌هاب سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 توانست جایزه نوآوری در حوزه اپلیکیشنها و برنامههای موبایلی را به خود اختصاص دهد.