رونمایی از یخچال سازگار با محیط زیست ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

فراایران- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه IFA 2022 از جدیدترین یخچال (فریزر پایین) خود در بازار اروپا رونمایی خواهد کرد. این مدل جدید با کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی (LG’s energy-saving Inverter Linear CompressorTM) ، محفظه‌ی داخلی ارتقا یافته، فناوری‌ حفظ تازگی مواد غذایی این شرکت و قابلیت­‌های  LinearCooling TM  و DoorCooling+TM ، آشپزخانه‌ای پایدارتر و سازگار با محیط زیست را برای کاربران فراهم می‌­کند.

یخچالِ فریزر پایین ال‌جی دارای رتبه انرژی «A» است که بالاترین رتبه‌ی ممکن بر اساس سیستم استانداردهای انرژی کمیسیون اروپا است۱. برای کسب رتبه «A»، ال‌جی نه تنها ساختار کندانسور و مبدل حرارتی یخچال را بهینه‌سازی کرده است، بلکه مسیر جریان هوا را نیز بهبود بخشیده تا به طور کارآمدتر و به صورت یکنواخت، هوای سرد را در سراسر یخچال پخش کند.

یخچال جدید ال‌جی به کمپرسور اینورتر خطی بسیار کارآمد و بادوام نیز مجهز شده است. به لطف این کمپرسور ، یخچال ال‌جی در مقایسه با سایر مدل‌های یخچال‌های این شرکت با رتبه‌ی انرژی A حدود ۱۰ درصد مصرف انرژی سالانه‌ی کمتری دارد – این امر به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا میزان مصرف انرژی خانگی خود را کاهش دهند و در هزینه‌های برق نیز صرفه‌جویی کنند۲.

همچنین، این یخچال جدید با فناوری‌های حفظ و ارتقا تازگی مواد غذایی ال‌جی (LinearCooling) و (DoorCooling+)  عرضه می‌شود. LinearCooling تغییرات دما را کاهش می‌دهد۳، که به تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک می‌کند. این در حالی است که DoorCooling+ هوای سرد را از بالای محفظه‌ی یخچال به قسمت‌هایی مانند قفسه­های درب یخچال هدایت می‌کند.

برای تجربه‌ی کاربری آسان، یخچالِ فریزر پایین جدید ال­جی را می‌توان از راه دور و از طریق اپلیکیشن هوشمند LG ThinQ کنترل کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات و وضعیت عملکرد یخچال را به راحتی و حتی زمانی که خانه نیستند، کنترل و مدیریت کنند.

این یخچال همچنین دارای قفسه‌ی تاشو ۲ مرحله‌ای و قفسه‌ی مخصوص نوشیدنی است؛ قفسه‌ی تاشو می‌تواند هر زمان که نیاز باشد تا شود تا اقلام بزرگ‌تر را در خود جای دهد، قفسه‌ی دوم هم می‌تواند تا پنج شیشه نوشیدنی را به طور همزمان در خود جای دهد. علاوه بر این، مدل جدید مجهز به پوشش Metal Fresh™ در فضای داخلی خود است.

لیو جائه چئول، مدیر شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «یخچال(فریزر پایین) جدید از فناوری‌های پیشرفته ال‌جی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی بهره می‌برد و در عین حال بهره‌وری انرژی فوق‌العاده و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربرپسند را ارائه می‌کند. یخچال جدید ما که با هدف پایداری بیشتر، سازگاری با محیط زیست و برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر از آشپزخانه طراحی شده است، عملکرد، راحتی و زیبایی موردنیاز را ارائه می‌دهد».

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (سالن ۱۸، برلین) درنمایشگاه IFA 2022 که از ۲ تا ۶ سپتامبر برگزار می‌شود، این فرصت را خواهند داشت که یخچال (فریزر پایین) خیره‌کننده با رنگ مشکی را همراه با دیگر نوآوری‌های ال­جی برای زندگی بهتر از نزدیک مشاهده کنند.