قابلیت‌های‌ مانیتور وب‌کم سامسونگ برای کار، بازی و آموزش

فراایران-وب‌کم‌ و میکروفون همیشه به عنوان ابزارهای جانبی برای کامپیوترها شناخته می‌شدند که تنها برای دسته‌ای از افراد کاربرد داشت. اما تغییرات محیط کار و گسترش دورکاری و مدل‌های ترکیبی آن این فضا را خیلی سریع تغییر داد و این دستگا‌ه‌ها در حال حاضر به ابزاری برای انجام کارهای روزمره تبدیل شده‌اند.

پایین بودن کیفیت صدا و تصویر در هنگام یک رویداد آنلاین می‌تواند اختلال زیادی در کار و آموزش افراد ایجاد کند، برای همین لازم است تا بیش از هر چیز دستگاه‌های مورد نیاز ارتقا یابند.

دروبین، میکروفون و بلندگوها اغلب در کنار مانیتور و روی میز قرار می‌گیرند. اما سامسونگ با معرفی مانیتور وب‌کم S40VA تمامی این قابلیت‌ها را در یک مانیتور جمع کرده تا فرآیند ارتباط افراد به ساده‌ترین حالت ممکن دربیاید.

مانیتور ۲۴ اینچی S40VA وب‌کم، بلندگو و میکروفون داخلی را درون خود دارد و افراد دیگر نیازی به ابزار جانبی خاصی نخواهند داشت. این مانیتور با پشتیبانی از راهکار Windows Hello ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم را در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهد. در این راهکار به کمک دوربین وب‌کم و سنسورهای بیومتریک آن از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌شود تا کاربر بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور و به شکلی امن و مطمئن وارد سیستم خود شود.

کاربردهای مانیتور وب‌کم S40VA سامسونگ تنها به برگزاری رویدادها و کنفرانس‌های آنلاین خلاصه نمی‌شود و به کمک ویژگی‌های متنوع آن می‌توان در زمان بازی، آموزش، کار و… از قابلیت‌های S40VA لذت برد. در ادامه به طور خلاصه هفت مزیت مانیتور ۲۴ اینچی S40VA سامسونگ را مرور می‌کنیم.

ویدئو کنفرانس

با وجود اینکه بسیاری از کارهای به حالت سابق برگشته یا در حال بازگشت به زمان پیش از همه‌گیری بیماری است اما جلسات آنلاین و ویدئو کنفرانس‌ها به دلیل راحتی و امنیت بیشتری که دارد همچنان مورد توجه شرکت‌ها و مدیران قرار دارد.

دوربین وب‌کم مانیتور S40VA سامسونگ از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با وضوح FHD بهره می‌برد و به همراه یک دوربین مادون قرمز به خوبی امکان حضور افراد در ویدئو کنفرانس‌ها و جلسه‌های آنلاین را فراهم می‌کند. میکروفون باکیفیت این مانیتور هم صدا را به شکل واضح و بلندی ارسال می‌کند. در زمان‌هایی که ویدئو کنفرانسی ندارید می‌توانید دوربین وب‌کم را به سمت پایین فشار دهید تا دوربین در محفظه مخصوص خود قرار بگیرد.

رویدادهای آنلاین

کنفرانس‌ها و نمایشگاه در حال حاضر بیشتر به شکل آنلاین یا مدل ترکیبی برگزار می‌شود و افراد به کمک فناوری می‌توانند از بحث‌ها و گفت‌وگوهای رویدادها بهره‌مند شوند. یک نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۲۰ نشان داد که ۳۱ درصد از مسافرت‌های کاری به دلیل برگزاری آنلاین کنفرانس‌ها و همینطور دورکاری افراد کاهش پیدا کرده‌ است.

به کمک مانیتور S40VA و قابلیت‌های آن می‌توانید با خیال راحت در یک رویداد آنلاین شرکت کنید و از تمامی بحث‌ها باخبر شوید.

آموزش مجازی

در طول دوران همه‌گیری بیماری، آموزش مجازی ضمن کمک به سلامتی دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنها به یک عادت تبدیل شد و همچنان شیوه ترکیبی آموزش به عنوان راهکار مناسب و امن مطرح است.

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و تعامل با معلمان، اساتید و همکلاسی‌ها داشتن یک دروبین، میکروفون و بلندگوی قدرتمند ضروری و لازم است. مانیتور S40VA سامسونگ به این دسته از افراد کمک می‌کند تا به شکل واضحی دیده و شنیده شوند.

همکاری گروهی

مانیتور S40VA سامسونگ از پنل IPS با وضوح فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای بهره می‌برد تا افراد تصاویر و ویدئوها را در زوایای مختلف با وضوح بالا و مطلوب تماشا کنند.

قابلیتی که به گروهی از کاربران امکان می‌دهد تا در کنار هم صفحه مانیتور را تماشا کنند و کاری را به شکل گروهی انجام دهند.

انجام همزمان چند کار

بسیاری از افرادی که در کلاس‌های آموزشی یا رویدادهای آنلاین شرکت می‌کنند در کنار آن نیاز دارند تا کارهای جانبی خود را انجام دهند. صفحه نمایش ۲۴ اینچی S40VA فضای کافی را به افراد می‌دهد تا بدون در هم ریختگی و از دست دادن زمان کارهای خود را به اتمام برسانند.

قرار گرفتن بلندگو و میکروفون در داخل مانیتور باعث شده تا فضای بیشتری برای طراحی درگاه‌ها و پورت‌ها به وجود بیاید. مانیتور S40VA برای اتصال دستگاه‌های جانبی از ۲ پورت USB و پورت‌های HDMI، D-SUB و DP بهره‌مند شده است. با وجود این پورت‌ها اتصال مانیتور به دستگاه‌های خارجی و ابزارهای جانبی راحت‌تر از همیشه شده است.

ساعات کاری زیاد

لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌هایی که در بازار وجود دارد به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز هستند و توان محاسباتی بالایی دارند اما این دستگا‌ه‌ها اغلب برای استفاده‌های معمولی و نسبتا کوتاه مدت کاربرد دارند. برای زمان‌هایی که می‌خواهیم در یک روز کامل به کارها و آموزش مشغول شویم استفاده از لپ‌تاپ می‌تواند به گردن و کمر افراد صدمه وارد کند.

در طراحی بدنه و پایه مانیتور S40VA نیز به ویژگی‌های ارگونومیک آن توجه زیادی شده است و به همین دلیل امکان چرخش مانیتور به حالت عمودی و افقی وجود دارد. پایه منعطف مانیتور این اجازه را می‌دهد تا کاربر پنل را در زاویه مطلوب و مورد علاقه خود قرار دهد و تجربه‌ای راحت و پربازده از کار با مانیتور S40VA داشته باشد.

بازی و سرگرمی

پس از ساعت‌ها کار مداوم، انجام بازی‌های ویدئویی لذت بخش است. برای به حداکثر رساندن این لذت مانیتوری پیشرفته با صفحه نمایشی واضح و چشم‌نواز کافیست. مانیتور S40VA از قابلیت AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند که با هماهنگی بیشتر میان مانیتور و گرافیک دستگاه، تصاویری روان و بدون نقص را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این مانیتور S40VA از قابلیت‌های flicker-free و کاهنده نور آبی برخوردار است که می‌تواند ضمن جلوگیری از لرزش تصاویر مانع از خستگی چشم‌ها شود و تجربه بصری راحتی را ارائه دهد. این مانیتور جدید سامسونگ از موسسه معتبر TUV Rheinland تاییدیه‌های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصاویر را دریافت کرده است. 

مانیتور S40VA سامسونگ راهکاری جامع و همه‌کاره برای انجام بازی، آموزش، کار و… است که با طراحی جمع‌وجور و مناسب خود فضای کاری مطلوبی را هم ارائه می‌دهد