اعضای جدید گلکسی‌های سری A سامسونگ معرفی شدند

فراایران- شرکت سامسونگ امروز از گوشی‌های گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد که نوآوری‌های قدرتمند کنونی را در اختیار همه قرار خواهند داد. جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ به مصرف کننده امکان می‌دهد تا با در اختیار داشتن یک دوربین فوق‌العاده بتوانند خودشان را بهتر ابراز کنند، با نمایشگر عالی آن بتوانند بهترین تجربه بصری فراگیر را تجربه کنند و با داشتن قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب و عمر باتری بالا، راحتی خیال بیشتری داشته باشند. سری گلکسی A همچنین می‌تواند با فراهم کردن امکان دسترسی به اکوسیستم گسترده گلکسی، شامل ابزارهایی مانند گلکسی Buds Pro، گلکسی SmartTag و گلکسی Tab تجربه موبایلی شما را توسعه دهد.

دکتر تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «سامسونگ مشتاقانه به دنبال آن است که آنچه مصرف‌کنندگان می‌خواهند و بیشترین نیاز را به آن دارند، برایشان فراهم کند. گوشی‌های گلکسی A52 و A72 بر اساس فلسفه برند گلکسی و با مجموعه‌ای از نوآوری‌ها، خدمات و قابلیت‌های پیشرفته با قیمتی قابل دسترس‌تر عرضه شده‌اند».

 

خلاقیت، ارتباط و ابراز خودتان با دوربینی فوق‌العاده

سامسونگ استاندارد کیفیت دوربین را ارتقا داده است و گوشی‌های گلکسی A52 و A72 هم از این مسئله مستثنی نیستند. با فراهم کردن دسترسی به نوآوری‌های هیجان‌انگیز در دوربین گوشی‌های جدی سری گلکسی A شما می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهای جذاب‌تر لذت ببرید.

  • تجربه دوربین همه‌کاره – با استفاده از دوربین چهارگانه با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی، شما می‌توانید براحتی عکس‌ها و ویدیوهایی شفاف و دقیق بگیرید. با استفاده از قابلیت ۴K Video Snap شما می‌توانید بصورت فوری لحظات زیبای خاطرات خود را از ویدیوهای ۴K به شکل عکس‌هایی با رزولوشن ۸مگاپیکسلی جدا کنید. قابلیت Scene Optimizer هم از هوش مصنوعی برای تعیین بهترین تنظیمات برای گرفتن ۳۰ نوع تصویر و پس زمینه، مانند غذا، منظره و حیوانات خانگی استفاده می‌کند.
  • محتوایی بامزه – با استفاده از AR Emoji و My Filter شما می‌توانید سبک و سیاق خاص خودتان را به محتوا بدهید. اکنون و با استفاده Fun Mode شما می‌توانید در زمان گرفتن تصویر و از طریق خود اپلیکیشن دوربین، لنزهای AR اسنپ‌چت را به تصاویر خود اضافه کنید.

 

با نمایشگر عالی و طراحی بهینه، بهتر ببینید و بهتر دیده شوید

سامسونگ با استفاده از نمایشگر دقیق و طراحی زیبا می‌تواند تجربه شما از گوشی را تا حد زیادی ارتقا داده و انعکاسی از سلیقه و سبک زندگی شما باشد.

  • روشن‌تر و روان‌تر – می‌توانید روی نمایشگر Super AMOLED سامسونگ از برنامه‌های موردعلاقه خودتان لذت ببرید. حالا و با افزایش نرخ بروزرسانی تصویر به ۹۰ هرتز روی گلکسی A52 و A72، تجربه شما از اسکرول کردن صفحه هم بسیار روان‌تر خواهد شد. روشنایی ۸۰۰ نیتی نمایشگر این گوشی‌ها هم به شما امکان می‌دهد حتی در فضای باز براحتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی را تماشا و اسکرول کنید.
  • راحتی در تماشا – نمایشگر این گوشی‌ها دارای تاییدیه Eye Care است و بصورت خودکار دمای رنگ نمایشگر را متناسب با الگوی استفاده از گوشی تغییر می‌دهد و با استفاده از Eye Comfort Shield مانع خستگی چشم‌تان می‌شود.
  • تعریفی نو از طراحی – گوشی‌های جدید گلکسی A سامسونگ دارای طراحی نوآورانه‌ای هستند که با توجه به حاشیه بسیار کم و حداقل فضای ممکن برای دوربین، بسیار ساده و البته هدفمند انجام شده است.

 

تجربه‌ای گسترده با دسترسی به اکوسیستم گلکسی

تجربه کاربر از سری جدید گلکسی A با امکان اتصال بدون اختلال و فرصت‌های جدید ناشی از دسترسی به اکوسیستم گلگسی سامسونگ، تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده است.

  • منظم و متصل – با استفاده از سری جدید گلکسی A و از طریق SmartThings شما می‌توانید به هزاران دستگاه مانند انواع پوشیدنی‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترها و تلویزیون‌ها در محیط خانه هوشمند خود وصل شوید. علاوه بر این قابلیت SmartThings Find با استفاده از مسیریابی جدید و دقیق‌تر، می‌توانند دستگاه‌های متصل شما را پیدا کنند و علاوه بر این با متصل کردن مکان‌یاب بلوتوثی گلکسی SmartTag به مهم‌ترین وسایل‌تان که قابلیت اتصال به اینترنت ندارند، می‌توانید آنها را هم براحتی پیدا کنید.
  • براحتی از موسیقی لذت ببرید – چه از داخل خانه در یک نرمش گروهی شرکت کرده باشید و یا آنکه در کنار دوستان‌تان به جدیدترین پادکست‌ها و موسیقی‌ها گوش کنید، با استفاده از Music Share می‌توانید براحتی گوشی خودتان را با دستگاه دوست‌تان همگام کنید تا بدون نیاز به اتصال، بصورت مشترک از موسیقی لذت ببرید. همچنین می‌توانید گوشی خودتان را به دو دستگاه گلکسی Buds متصل کرده و در کنار هم از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید.
  • اتصال و اشتراک ساده – قابلیت Quick Share به شما امکان می‌دهد براحتی و بدون محدودیت حجم، تصاویر و ویدیوهای خود را به دستگاه‌های گلکسی که در نزدیکی‌تان هستند ارسال کنید و این یعنی قبل از آنکه سلفی گروهی‌تان را روی شبکه‌های اجتماعی پست کنید می‌توانید نظر همه را درباره آن بشنوید. با استفاده از Private Share می‌توانید تعیین کنید که عکس‌ها با چه کسی به اشتراک گذاشته شود و حتی بعد از اشتراک هم تنها با یک ضربه، اشتراک‌گذاری با افراد موردنظر را لغو کنید.

 

انتظار و دستاوردهای بیشتر با مجموعه قابلیت‌های گلکسی

گوشی‌های جدید گلکسی A مجهز به انواع قابلیت‌هایی خانواده گلکسی هستند که همه کاربران باید به آن دسترسی داشته باشند.

  • راحتی خیال – با توجه به مقاومت گوشی‌های گلکسی A52 و A72 در برابر آب و گردوخاک با استاندارد IP67، می‌توانید با خیالی راحت کارهای جدید انجام دهید. مهمترین اطلاعات خود را با Samsung Knox حفاظت کنید. ناکس یک سیستم امنیتی بسیار پیشرفته است که اطلاعات و داده‌های شخصی شما را بصورت زنده حفاظت می‌کند.
  • عمر باتری تا دو روز – باتری گوشی‌های گلکسی A52 با حجم ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و باتری گلکسی A72 با حجم ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تا دو روز انرژی گوشی شما را تامین کرده و به شما امکان می‌دهد بدون کند شدن روند کارتان، محتوای موردنظر را خلق، ثبت و مصرف کنید.
  • لذت بردن از ضروری‌ترین قابلیت‌های پرمیوم – گوشی‌های گلکسی A52 و A72 مجهز به ضروری‌ترین امکانات گلکسی از جمله بلندگوهای استریو و پشتیبانی از حافظه خارجی تا ۱ ترابایت هستند. بلندگوهای استریوی این محصولات با فناوری Dolby Atmos بهینه‌سازی شده تا صدایی فراگیر با عمق و جزییات بسیار بیشتر در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این رابط کاربری جدید One UI 3 هم امکان تجربه و تعاملی خلاقانه را برای شما فراهم کرده و با افزایش سرعت و کاهش اختلالات، اطلاعات مهم را به مرکز توجه شما می‌آورد.
  • پشتیبانی از محیط زیست – سامسونگ بصورت مداوم تولید محصولات، بسته‌بندی و عملیات خود را ارزیابی می‌کند تا روش‌هایی جدید را برای بهبود تلاش‌ها در زمینه حفاظت از محیط زیست پیدا کند. در گلکسی‌های A52 و A72 برای کمتر کردن فضای خالی و مواد بسته بندی، از کاغذ بازیافتی استفاده می‌کند.
  • بروزرسانی نرم‌افزاری – سامسونگ همیشه تلاش کرده است تا جدیدترین سیستم‌عامل موبایلی را در اختیار کاربران گلکسی قرار دهد و حالا این موضوع به سری A توسعه داده شده است. گلکسی‌های A52 و A72 برای سه نسل از بروزرسانی نرم‌افزاری و بروزرسانی‌های امنیتی برای حداقل چهار سال بهره‌مند خواهند شد.