ورود آینده به زندگی با راهکارهای “ALL FOR ONE”

فراایران- خانه‌ای را تصور کنید که در ورودی آن به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز است و به‌صورت خودکار برای‌تان باز می‌شود و هنگام ورود یک دوش هوای تازه تمامی میکروب‌ها و ویروس‌هایی را که بیرون از منزل به پوست، مو یا لباس‌تان چسبیده ‌است، می‌زداید. وارد هر اتاقی که می‌شوید حضور شما تشخیص داده می‌شود و نور و دما به شکل هوشمند و طبق اولویت‌های شما تنظیم می‌شود. حتی می‌توانید با استفاده از فرمان‌های صوتی به اسپیکرهای هوشمند، دستور باز شدن پرده اتاق را صادر کنید.

این تصویر خانه آینده است؛ و به لطف راهکارهای نوآورانه ال‌جی الکترونیکس خانه هوشمند آینده هم‌اکنون در LG ThinQ Home واقع در حومه شهر سئول کره جنوبی رنگ واقعیت به خود گرفته است.

راهکارهای تک‌مرحله‌ای یکپارچه که در LG ThinQ Home استفاده می‌شوند، عنصر کلیدی شرکت راهکارهای تجاری ما هستند باعث توسعه راهکارهای All for One شده تا دامنه وسیعی از محصولات و خدمات ال‌جی و شرکایش را از طریق درگاه خانه یکپارچه ال‌جی برای استفاده کاربر (همان One در فلسفه All for One شرکت) تجمیع کند. راهکارهای یکپارچه ال‌جی قادرند با به‌کارگیری تکنولوژی‌های هوشمند به شکل هم‌زمان نیازهای متعدد و گوناگونی را برآورده سازند. ما همچنین می‌توانیم از رفتار مشتریان یاد بگیریم و به شکل مداوم کیفیت زندگی‌شان را بهبود بخشیم.

ارزش خلق‌شده برای مشتری ناشی از توانایی ما در ادغام و یکپارچه‌سازی محصولات پیچیده و متنوع، سیستم‌ها و تکنولوژی‌ها در یک کل منسجم است، که یک تجربه کاربری نوآورانه و راحت‌تر را ارائه می‌کند. ساکنان یک‌خانه که توسط محصولات ال‌جی تجهیز شده است، می‌توانند از طریق درگاه خانه یکپارچه ال‌جی با کنترل آسان عملکردهای گوناگون همچون سیستم امنیتی و دوربین‌های بیرون منزل یا لوازم‌خانگی مجهز به هوش مصنوعی LG ThinQ از طریق اپلیکیشن موبایل ThinQ از این امکان، لذت ببرند.

 

آنچه که از طریق LG ThinQ Home به تصویر کشیده شده، تعهد ال‌جی به پایداری و کاربردی بودن راهکارهای هوشمند پیچیده برای بهینه‌سازی مصرف انرژی است. ال‌جی نه‌تنها لوازم‌خانگی تولید کرده که مصرف انرژی را به حداقل می‌رسانند، بلکه راهکارهایی را فراهم آورده که انرژی‌های تجدید پذیر را از منابعی همچون نور خورشید دریافت و ذخیره می‌کنند. این به ما امکان می‌دهد تا محصولات و سیستم‌های سازگار با محیط زیست را به‌طور یکپارچه به کار بگیریم و در خانه مصرف انرژی و هزینه قبض ماهیانه را کاهش دهیم.

 

LG ThinQ Home که حول محور سه ارزش امنیت، آسایش و سرگرمی باهدف ورود راهکارهای جامع ال‌جی به زندگی روزمره طراحی‌شده است، در کل چشم‌اندازی رضایت‌بخش‌تر و ساده‌تر از زندگی مدرن در خانه را به نمایش می‌گذارد. ازآنجایی‌که امنیت نکته بسیار مهمی برای خانه است، سیستم تشخیص چهره ال‌جی اطمینان می‌یابد که تنها افراد مجاز بتوانند به درون منزل دسترسی داشته باشند. سیستم‌های اتوماتیک، مراقبت و مدیریت بخش مهمی از خانه و لوازم‌خانگی را بر عهده‌دارند و لذا زمان و انرژی بیشتری برای لذت از سرگرمی با جدیدترین محصولات صوتی و تلویزیون‌های هوشمند فراهم می‌آورند.

با این حقیقت که تنظیمات شخصی‌سازی‌شده با حرکت هر یک از اعضای خانواده از اتاقی به اتاق دیگر همراه وی تغییر می‌یابند، این لذت بیشتر هم خواهد شد. ۱۲ سنسور ردیاب پیشرفته در نقاط استراتژیک LG ThinQ Home تعبیه‌شده‌اند تا با شناسایی افراد از طریق ابعاد بدن آن‌ها و انجام تنظیمات اتاق (مانند نور و تهویه مطبوع) طبق نیاز آن‌ها، شخصی‌ترین فضای ممکن را برای وی خلق کنند.

با نگاهی به آینده، LG ThinQ Home سرانجام قادر خواهد بود تا به‌وسیله ابزارهای پوشیدنی هوشمند حال و هوای هر شخص را تشخیص داده و مناسب‌ترین محتوا برای تماشا روی تلویزیون ال‌جی یا بهترین موسیقی برای شنیدن از طریق اسپیکرهای هوشمند یا ساندبارهای ال‌جی را پیشنهاد کند. همچنین ساکنان خانه می‌توانند از محتوای صوتی یا ویدیویی روی هر یک از پنج آینه هوشمند نصب‌شده در LG ThinQ Home لذت ببرند. اعضای خانواده که در حال انجام کارهای روزمره صبحگاهی در حمام یا آشپزخانه هستند، می‌توانند جدیدترین اخبار روز و سر تیتر خبرهای ورزشی را ببینند یا موسیقی موردعلاقه‌شان را گوش کنند.

علاوه بر تلاش برای تبدیل خانه به‌جایی بهتر، واحد کسب‌وکار و راهکارهای B2B ال‌جی بر ارائه محصولات نوآورانه برای بخش بهداشت و درمان هم متمرکزشده است. با موضوع افزایش سن وروند پیری سالمندان، انتظار می‌رود بخش کسب‌وکار راهکارهای بیمارستانی به‌عنوان یکی از ستون‌های شرکت به موتور محرکه مؤثری تبدیل شود. هدف این کسب‌وکار تأمین راهکارهای متنوعی همچون مراقبت‌های سلامتی حرفه‌ای و مراقبت‌های تله مدیسن غیرحضوری است، تا خدمات پزشکی بتوانند به‌جای رویکرد فعلی تشخیص و درمان، بر پیشگیری متمرکزشده و کیفیت مراقبت از سالمندان را بهبود بخشند.

راهکارهای تصویربرداری پزشکی نوآورانه ال‌جی برای کاربردهای گوناگون پزشکی بهینه‌شده‌اند و مانیتورهای حرفه‌ای برای شیوه‌های گوناگون بررسی‌های پزشکی، از تشخیص و جراحی تا تصویربرداری اشعه ایکس طراحی‌شده‌اند. راهکارهای جامع ال‌جی برای بیمارستان‌ها، از قبیل تهویه مطبوع و مدیریت انرژی، به حفظ محیطی مطبوع برای مراقبت ایمن‌تر از بیماران کمک می‌کند.

همان‌گونه که LG ThinQ Home نشان می‌دهد، خانه هوشمند یکپارچه با ما فاصله‌ای به‌اندازه سال‌ها و دهه‌ها ندارد، بلکه هم‌اکنون در دسترس است و گنجینه رو به رشد راهکارهای ال‌جی اکنون هم قادر به آسان‌تر، ایمن و مؤثرتر کردن زندگی روزمره است و ما همین امروز هم می‌توانیم به وعده‌مان برای زندگی بهتر عمل کنیم.