گسترش خدمات دکتردکتر در حوزه پزشکی آنلاین

فراایران- استارت‌آپ دکتردکتر خدمات خود را علاوه بر پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، در حوزه‌های جدید سلامت دیجیتال نیز توسعه می‌دهد.

دکتردکتر به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های پیشرو در حوزه نوبت‌دهی آنلاین و همکاری با پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، در حال حاضر با حدود ۷۰۰۰ پزشک و کلینیک معتبر همکاری دارد و بالغ بر ۲۵ تخصص پزشکی را پوشش می‌دهد.

این استارت‌آپ به تازگی قصد دارد برنامه‌های جدیدی را در حوزه‌های نوین سلامت دیجیتال آغاز کند که شامل نوبت‌دهی پزشکان عمومی، اعزام پزشک و پرستار به منازل، خدمات آزمایشگاه در منزل و مشاوره تلفنی با همه پزشکان می‌باشد.

همچنین مجله اینترنتی دکتردکتر با  انتشار حدود ۱۰۰۰ مقاله معتبر، همواره در راستای ارتقا سطح دانش عمومی در حوزه سلامت تلاش کرده است.

استارت‌آ‌پ دکتردکتر سال ۹۴ با مدیریت و بنیانگذاری علی سریزدی راه‌اندازی شد. این استارت‌‌آپ به تازگی تغییراتی را در سطوح مدیریتی و سرمایه‌گذاران داشته است. در اواسط سال ۹۹ شهریار شرافتی به عنوان مدیرعامل دکتردکتر انتخاب شد و کار خود را با رویکردی جدید و تغییرات خدمات آغاز کرد. پیش از آن و در اواخر سال ۹۸ گروه مدیریت سرمایه لیان از سرمایه‌گذاری خود در این استارت‌آپ خبر داده بود.

شهریار شرافتی، مدیرعامل دکتردکتر، در مورد خدمات جدید این استار‌ت‌آپ می‌گوید: «ما اعتقاد داریم که هر فردی در هر جایی و هر زمانی حق دارد به پزشک مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و بتواند از خدمات و مشاوره پزشکی بهره‌مند شود. بر این اساس، سرویس ارتباط مستقیم کاربران با پزشکان را راه‌اندازی کردیم تا هم به شکل تلفنی و هم به صورت متنی بتوانند با پزشک خود در ارتباط باشند».

مدیرعامل دکتردکتر در مورد برنامه‌های آینده این استارت‌آپ می‌گوید: «رویکرد جدید دکتردکتر مبتنی بر ارائه خدمات عمومی حوزه سلامت دیجیتال و مشاوره‌های پزشکی آنلاین است، ضمن اینکه حفظ و توسعه همکاری‌ با پزشکان متخصص و فوق‌تخصص هم مانند گذشته در اولویت‌های این استارت‌آپ است».

دکتردکتر، از سال ۹۴ فعالیت خود را به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های پیشرو حوزه سلامت دیجیتال ایران و با هدف ارائه‌ راهکارهای نوآورانه و آنلاین در زمینه نوبت‌دهی به بیماران آغاز کرد. گستردگی و پوشش وسیع خدمات دکتردکتر که شامل تمامی استان‌ها و بسیاری از شهرهای ایران می‌شود، باعث شده است تا طیف وسیعی از کاربران بتوانند از هر نقطه‌ای در سریع‌ترین زمان به پزشکان عمومی، متخصص و فوق‌تخصص دسترسی داشته باشند. با موفقیت‌هایی که در رسیدن به اهداف اولیه کسب شد و همچنین جذب سرمایه، استارت‌آپ دکتردکتر در حال حاضر برنامه‌های خود را برای فعالیت در حوزه‌های جدید سلامت دیجیتال شروع کرده است.